Geçmiş olsun hocam. Peki klavye nasıldı, yazımı falan, yoruyor mu ?
Hocam klavye aşırı güzel. Klavyeyi sadece ben değil evimize gelen misafirlerimizde deneyimledi. Hepsi "çok rahat, çok iyi, yazması çok hoş" gibi tepkiler vermişti. Ürünü tavsiye ederim hem yazar hem de programlama dilleriyle uğraşan arkadaşlarım için. Açık arada piyasada ki klavyelere bin basar. Sağolun bu arada.