Şimdi yeni moda... Abi demek bile zor gelmiyor ab deyip geçiyorlar! Türkçe bizim düşmanımız, ne kadar çok bozarsak o kadar hawlı (havalı demekmiş) oluyoruz. Türkçeyi konuşmayı bilmeyeni almayacaksın içeri. Türk forumu ama çok üzücü örnekler var.

slm nslsn ile selam nasılsın arasında yarım saniye dahi fark yok.