Değerli hocam, eleştirirken eleştirilecek yerleriniz var bildireyim dedim.

Evet, haklısınız Türkçenin katledilmesi ve yazım kurallarına uyulmaması insanı gıcık ediyor.
Örnek: Cümleler büyük harfle başlar, kısaltmalara nokta konulması, vb.
Değerli hocam , yorumunuz için teşekkür ederim . ayrıca kabul ediyorum 😂
Cümlelerin büyük harfle başlaması ve noktalama işareti gibi detaylardan ziyade (bunlar çoğumuzun zaten özellikle dikkat etmek için çaba sarf etmediği noktalar)
vercem,vallah,vatsapp gibi ben buradayım diye bağıran sözcükler 😊