Geçmiş olsun. Ürünü sorgusuz sualsiz iade edemiyor muydunuz, 14 gün içerisinde normalde cayma hakkınız var diye biliyorum. Teknosadan tablet almıştım, eve geldim kutuyu açtım tablet açılmıyor. Götürdüğümde direk iade almışlardı.
Kutusu açılmış ürünü almıyorlarmış hocam geri, öyle söylediler. 14 gün geçmediğini ilettim ama bu seferde cevapları böyle oldu.