Geçmiş olsun. Ürünü sorgusuz sualsiz iade edemiyor muydunuz, 14 gün içerisinde normalde cayma hakkınız var diye biliyorum. Teknosadan tablet almıştım, eve geldim kutuyu açtım tablet açılmıyor. Götürdüğümde direk iade almışlardı.