Merhabalar. Bu konu aslında soru, öneri konusu. Aynı zamanda talep var mı masraflarımı çıkarabilir miyim gibi sorularıma cevap aramak için açtım. İsim ve soyisim girerek o isimlere kayıtlı telefon numaralarını gösteren domaine lisanslı bir script yapmayı düşünüyorum. Verileri bana ait bir veritabanından çekmeyi planladım. 57 milyon kişinin bilgileri olacak. Bu scripti de 50 100 liraya 100lerce kişiye vermenin kimseye yararı olmayacağını düşündüm. Onun yerine 7 bin TL'den 5 kişiye vermek alan kişiler içinde daha faydalı olabilir. Scriptler domaine lisanslı olacak. Bu tarz bir projeye ilgi duyan, test ettikten sonra alabilirim diyenler olursa konuya cevap yazabilir mi lütfen. Çünkü biraz masraf yapıcam datalar için. Önerilere açığım. Teşekkürler.