Hep söylüyorlar neden vergini ödemiyorsun. Şüphesiz türkiye de vergi ödemek kadar zor bir süreç bulunmuyor. Amaçları budur ve milleti zor duruma düşürmektir.
Getir işte adsense/admob'a ödeme sırasında otomatik vergi kesimini. (ABD'de olduğu gibi)