SeoMasters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben bunu apple'ı garantiyle ilgili bir sorun için aramıştım arada bu soruyu da sordum belki de acemi bir temsilciydi emin değilim ama telefonu zorlamayacak uygulamarla şarjda takılı kullanırsanız pil sağlığı açısından sorun olmayacağını söyledi
Şarjda kullanmanın zararı ısınma ile doğru orantılıdır, zaten şarj esnasında pil bir miktar ısınır, üzerine bir de pubg açarsanız pilin ısısı artar ve pil içerisindeki kimyasallar yıpranır bu da pil sağlığı düşüşü olarak yansır, fakat mesajlaşmak, maile bakmak vb. şeylerin bir zararı olmaz.