Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Bitcoin 47.598 dolar dan 46.590 dolara kadar geriledi aynı şekilde etherium ve diger tüm alt coinler sürü bağışıklığı gibi düşüşte.
Herkes nakite mi dönüyor yoksa özel bir sebebi varmi sizce?
Veya bir silkeleme hareketimi?

An itibariyle 46.300 altını test ediyor bitcoin
Millet korktu ve biraz yükseldi coini satayımda en az zararla kurtarayım telaşı başladı bence . Yatırım tavsiyesi değildir.