Merhaba arkadaşlar,
Bitcoin 47.598 dolar dan 46.590 dolara kadar geriledi aynı şekilde etherium ve diger tüm alt coinler sürü bağışıklığı gibi düşüşte.
Herkes nakite mi dönüyor yoksa özel bir sebebi varmi sizce?
Veya bir silkeleme hareketimi?

An itibariyle 46.300 altını test ediyor bitcoin