Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün ihbarnameler geldi her aya ayrı ayrı kdv + ceza ihbarnamesi düzenlenmiş, gv ggv ler ayrı düzenlenmiş vs. 100K+ lira görünüyor.

dünden beri tecrübeli insanlarala görüşüyorum, bunun malum gecikme faizi 50k dan fazla tutacak.

birde 2018 den itibaren mükellef yapmışlar incelemeye alınca. 2018 den itibaren bağkur başlatılmış 40k civarı borc ordan çıkıyor.

2018-2019 incelendi 2020 bu yıl incelenecek diye yazmış müfettiş, 2020-21 hiç beyanname verilmedi her ay için 2,5-3k cezadan bahsediyorlar şimdi sanırım 30-40k cezadan ordan kesecekler.

uzlaşmaya girersen aslın vergiden değil cezalardan %80 civarı indirim olur diyorlar
dava açıp kaybedersen hiç bir indirim olmaz diyorlar.
müfettişle görüşmelerimizde yaptığın işde kdv kesmeyeceksin sadece gelir vergisi ödemen gerkiyor mükellef olursan kdv ye çizgi çek gelir vergisini öde demişti kendisi dayamış kdv yide kdv'nin 1,5katı cezasınıda..

ben bu işten hiç bişey anlamadım, kazancın nerdeyse 2 katı borç çıkarttılar.
bunlar cezayı kesince hemen ödenecek falan mı sanıyorlar?

kafam çok karışık bu durumda olan onlarca insanın konusunu okudum kesilen cezayı ödeyen var mı?
Öncelikle geçmiş olsun.
Hali hazırda bu işlere yeni başlayacak arkadaşlara örnek niteliğindeki birçok incelemeden sadece 1 tanesi. İnşallah az hasarla süreci atlatırsınız.