Hocam öncelikle hayırlı olsun.
Öneri olarak hiç bir fikrim yok fakat kesinlikle kılıfsız ve ekran korumasız taşımayın cihazı.

Ben öyle bir huy edindim ki bozuk para ve anahtar olan cebime hiç bir şekilde telefon koymam