Herkese merhaba;
Twitter için Tweet atıldıktan sonra otomatik beğeni hizmetine ihtiyacım var. Kullanan arkadaşlar ya da satışını yapan arkadaşlar yorum bırakırsa iletişime geçmek isterim.