ben bu ülkede haklı olanın kazanacağını hiç sanmıyorum. güçlü olan kazanıyor her zaman bu devletin hiç bir şeyden haberi olmayan memuru bile benden güçlü adamların 2 dudağı arasında neticemiz.
haklılardan ziyade bu süreçten geçen arkadaşların deneyimlerini merak ediyorum ve kesin cezayı dava açıp sildiren var mı? uzlaşıp ciddi indirim alıp borcunu ödeyen varmı?
netice alıpta borcunu ödemeyenin şuan akıbeti nedir*
hesaplarına çöktüler mi haciz mi geldi, v.s.
Konularımı takip etmenizi rica ediyorum. Nasipse yakında birçok kazanılmış AdSense vergi davası paylaşacağım. Emsal olarak kullanırsınız.
Yıllarca müfettişlerin, vergi dairesi müdürlerinin işlemini iptal etmiş biri olarak söylüyorum, kimsenin bilgisine ön kabul ile kesin doğrudur demeyin, araştırın.
Evet ülkede hukuk olmayabilir, ancak kırıntısı da olsa toplayıp lehinize kullanın. İyi geceler