alcaym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklarınızı araştırmanız lazım. Raporda yapılan hatalar. Varsayımlar. Hukuka aykırılıklar vs. Eğer devlet kesenlikle haklı, müfettişi de haklı, memuru da haklı diyorsanız ödeyin tabii. AdSense vergileri için bunu diyen hiç görmedim bu zamana kadar.
ben bu ülkede haklı olanın kazanacağını hiç sanmıyorum. güçlü olan kazanıyor her zaman bu devletin hiç bir şeyden haberi olmayan memuru bile benden güçlü adamların 2 dudağı arasında neticemiz.

haklılardan ziyade bu süreçten geçen arkadaşların deneyimlerini merak ediyorum ve kesin cezayı dava açıp sildiren var mı? uzlaşıp ciddi indirim alıp borcunu ödeyen varmı?
netice alıpta borcunu ödemeyenin şuan akıbeti nedir*
hesaplarına çöktüler mi haciz mi geldi, v.s.