PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm sütun adlarını yazmak gerekecek mi hocam çünkü toplamda 45 adet sütun bulunmakta
Şöyle elbette hepsi lazım değilde en azından sorguyu yazarken ona göre yazmak için önem arz ediyor)
Konuyla ilgili bu videoyu izleyebilirsin dilersen.

https://youtu.be/NNAjP1NqKwQ?t=488


Select k.kayittan_gelmesini_istedigin_sutun_adi , m.musteriden_gelmesini_istedigin_sutun_adi FROM kayitlar as k INNER JOIN musteriler as m ON k.kayit_id = m.musteri_id
sutunları dilediğin kadar arttır sadece başına tabloya göre k ve m koy eğer yardım gerekirse PM atabilirsin