Tüm sütun adlarını yazmak gerekecek mi hocam çünkü toplamda 45 adet sütun bulunmakta
Şöyle elbette hepsi lazım değilde en azından sorguyu yazarken ona göre yazmak için önem arz ediyor

)
Konuyla ilgili bu videoyu izleyebilirsin dilersen.
https://youtu.be/NNAjP1NqKwQ?t=488 Select k.kayittan_gelmesini_istedigin_sutun_adi , m.musteriden_gelmesini_istedigin_sutun_adi FROM kayitlar as k INNER JOIN musteriler as m ON k.kayit_id = m.musteri_id
sutunları dilediğin kadar arttır sadece başına tabloya göre k ve m koy eğer yardım gerekirse PM atabilirsin