Arkadaşlar safari Adblock uygulaması olmadığından doğru düzgün kullanamıyorum. Youtube falan hep reklamlı hiçbir Adblock uygulaması doğru düzgün çalışmıyor. Chrome çok ram yiyor gereksiz. Microsoft Edge mi daha iyi olur size Firefox mu?