Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha fazla para almak sizin sülaleniz için geçerli olabilir bilemiyorum. söylediğiniz kelimeyi kınıyorum. çünkü kimseden fazla para alacak kadar *erefsiz değiliz şükür. yanlış hesaplama varsada düzeltiriz tabiki.
Dolar ın bulunmadığı bir ticaret belirttiniz . Siz 10.000 TL verdiniz onun yerine 1000 küsür dolar verseydiniz dolar üzerinden ticaret yapıldığı için dolar ödenirdi . Doların geçen yıla göre arttığını biliyorsunuz ve dolar hesabı ile istiyorsunuz . Objektif hesaplama yaparsanız haksızsınız , fazla para almaya çalışıyor gözüküyorsunuz .