Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman sözleşme yapsaydınız hocam. 1 ay sonra ödersen şu kadar faiz alırım 1 sene sonra ödersen bu kadar faiz alırım dolar şu kadar olursa şöyle ödeyeceksin bitcoin böyle olursa bu kadar ödeyeceksin şeklinde Alan da peşinen kabul etmiş olurdu buraya konu açmak zorunda kalmazdınız
işte tefeciler gibi *erefsizlik yapamıyoruz malesef. şöyle faiz böyle faiz sizi bilmem ama bize göre değil. iyi niyet gösterip adama güvenerek 1 aylıgına borç veriyoruz, işini görsün diye. oda bize 1 sene takıyor. iyilik yaptıgınızada pişman oluyorsunuz haliyle. ve sorun oluşuyor tabiki. güvenip borç vermemek gerekiyor kimseye. haklısınız.