Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haaland'ın 2020-2021 bonservis bedelinin artış bedelinin oranında ödese daha iyi olur aslında hocam baya yükseldi piyasası

Şaka bir yana bence aşağı yukarı makul bir hesaplama yapmış ve ödemiş

TL değer kaybettiyse benim suçum mu biraz geciktirdim kusuruma bakma 2 paket sigara alayım veya 1 kg baklava alayım 10 bin aldım al sana 10 bin TL deyip geçerdi çoğu insan
Valla evin kirasını, mutfagın masrafını odeyemecek durumda olsaydınız. öyle diyeceğinizi hiç sanmıyorum.. sizinki biraz zengin rüyası olmuş.