Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer alım gücü aynı kalsaydı 10bin verdiysem ve 1 sene sonra 10bine aynı şeyleri alabiliyorsam tabiki 10bin tl isteyecektim. değer kaybetmediyse niye fazlasını isteyeyim. Sizin mantıga göre değeri düşecek olsa , Ki böyle bir dünya yok, ozaman gider bankadan çekerdi. Ben sadece paranın Alım gücü neyse onu istiyorum. güvenip 1 aylıgına verdiğimiz şey 1 sene sonra geliyor. iyilik yapıyoruz, pişman oluyoruz. bide böyle tüfe müfeden hesaplaması inanki insanın zoruna gidiyor.
Haaland'ın 2020-2021 bonservis bedelinin artış bedelinin oranında ödese daha iyi olur aslında hocam baya yükseldi piyasası

Şaka bir yana bence aşağı yukarı makul bir hesaplama yapmış ve ödemiş

TL değer kaybettiyse benim suçum mu biraz geciktirdim kusuruma bakma 2 paket sigara alayım veya 1 kg baklava alayım 10 bin aldım al sana 10 bin TL deyip geçerdi çoğu insan