Bu aralar açımlarda sorun olduğu için hatalı hesaplar da aktif hesap gibi TXT ye düşüyor müşterilerime bu şekilde vermek istemiyorum sorun çıkıyor .

Daha önce R10 üzerinden bir arkadaşa yaptırmıştım scripti bulamadım ve o scriptte kapalı hesapları açık gibi gösteriyordu

Yardımcı olabilecek var mı ?