PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana 10k borç verir misiniz, ödemezsem de sorun etmezsiniz nasılsa küçük para, ödersem de 1 sene sonra ödediğim kadarına şükredersiniz.
Hocam ben konuya itafen rakamın boyutunu o şekilde ilettim yani öyle bir yazılmışki fabrikalar battı dükkanlar kapandı der gibi zararım var diye anlatılmış. Bu sebeple bu kadar büyük bir rakam değil diyorum. Çok yanlış bir düşünce sizinkide k bakmayın adam o kadar parayı verdiyse ya arkadaşı yada akrabasıdır tanımadığı birine kşms eparw vermez zaten..