Bizde veterinerin tavsiye ettiği mamayı kullanıyorduk. Açıkçası pahalı bir mamaydı. Maması bitince aciliyetten markette satılanlardan aldık. Tüy dökmesi başladı. Veterinerin söylediği mamayı kullanırken sorun yoktu. Her şeyden önemlisi mama sanırım.
Kesinlikle mama faktörü çok önemli. Bende mamayı değiştirdiğim an dökmeye başladı. Bazı mamalar doyurucu olmuyor ve içeriği besleyici değil. Somon yağını da takviye olarak mamanın üzerine sıkıyorum. Somon yağı kullanmaya başladıktan sonra kedinin tüyleri şaha kalktı resmen, tavsiye ederim.