Bizde veterinerin tavsiye ettiği mamayı kullanıyorduk. Açıkçası pahalı bir mamaydı. Maması bitince aciliyetten markette satılanlardan aldık. Tüy dökmesi başladı. Veterinerin söylediği mamayı kullanırken sorun yoktu. Her şeyden önemlisi mama sanırım.
Acı tecrübe etmiş biri olarak kedinize asla market mamaları vermeyin sonra benim gibi xxxx rakamlar ödersinis veterinere😅