Androsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba ben Twitter hesap açıcı yaptım ve hesapları telefon doğrulaması ile açıyor. Farklı IP vs vs..

Sorun şu ki ben hesapları açtıktan sonra işlem yaparsam hesapları Twitter siliyor. Aranızda bu işle uğraşan insanlar var mı? birisine sordum oda "2-3 gün bekle açtıktan sonra kullanabilirsin" demişti. Sizce haklı mı ve eğer haklı ise bu durumda bot hesap satabilirim demek oluyor.
Bu senlik bir durum değil. Legal yollar ile yeni bir twitter hesabı açıp kullanmaya başla telefonunda sıradan bir user gibi her gün 1 kere mail checke 1 kere telefon onayına 3 günlükte limite takılıyorsun