bymuratmis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın gerçekten miktar okadar da büyük değil bu ayrı bişey ama yani adam birşekilde vermiş bunun üzerini istemek faize faizciliğe girer ki miktar bunun 10 katı olsaydo mesela o parayla ozaman iş kurabilirdin ev araba bu tür şeylere yatırabilirdin ozaman diyebilirdin bak ben iş kuracaktım araba alacaktım zarar ettim gibisinden yani gerçekten yanlış anlamayın. Siz bu para geç geldiği için adamı cezalandırmaya çalışıyorsunuz bence
Bana 10k borç verir misiniz, ödemezsem de sorun etmezsiniz nasılsa küçük para, ödersem de 1 sene sonra ödediğim kadarına şükredersiniz.