aynen

Fakat o zamanlar netfilx, instagram, twitter o bu şu yoktu. Birsürü global TR'de aktif olan site ilk 100 içerisinde şimdi yeni analiz ve blog ile birlikte yine zirveyi zorlayacağımıza inanıyorum, çok az kaldı.
19 yaşında bir genç olarak bize verdiğiniz fırsatlar için minnettarım. Dışarıda iş bulamıyorken burada kendi yağımızda kavrulabiliyoruz

Sıradan bir üye olarak da R10'u yükseltebilmek için elimden geleni seve seve yaparım.