Selamlar, malum bir süre 35/30 tl indirim kullanıyorduk, her şeyde olduğu gibi ölücüler bu tür hesapların tanesini 50 kuruş 75kuruşa satmaya başladı ve getir kapattı indirim vermeyi.
bu hesaplar hakkında yeniden nasıl tedarik ederiz, yada nasıl açarız, forumda bir kaç kişi açabildiğini söylüyor para karşılığı sadece onaylama hizmetini öğrenmek istedim tuhaf tuhaf cevaplar verildi.
hesap al sat işi yapmıyorum, arog'ta olan sahnedeki gibi kendime yetecek kadar üretiyorum