BD911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski hesaplar daha sağlıklı hocam, 8 yıllık hesabımda bir tane bile geçersiz trafik sorunu yaşamadım.
o zaman ben eski hesabımı kullanayım, teşekkürler.