setter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de avrupa kitle. Çok şükür işimizi görüyor. Sizin tbm de baya iyiymiş.



masallah hocam sizinkinin yanında devede tüy fln ama :d işimizi görüyor allah bereket versin :P