reklam tıklaması sayımızmı az yoksa tıklama basına gelen paramı az anlamadım
Tbm az hocam.Spor gibi basit bir konuda bile 19 ₺ tbmler görülüyordu danismanlik verdigim bir sitede.Ama sadece abd-kanada trafiginden elde ediliyordu.Sanirim icerik tbmleriniz düşük.Ayrica reklam calismasi oneririm T.O degeriniz çok düşük