Hocam her şey boş. Bende bir dünya gereksiz çok şey yaptım tabii benim fikrim değildi ama hanımlar bu konuda bize göre çok farklı =) Onlar istedi üzülmesin diye şekilden şekle sokuyorlar insanı, ben açıkcası çok şatafatlı değilde orta şatafatlı yaptım ama ne gerek varmış diyorum. Gelen nakit akışını düğün salonu ve diğer aptal masraflara (yemek, alkol ısmarlamak, oraya buraya vs...) harcadım nakit kalmadı elimde

Kısacası, hiç o kadar uğraşmanıza gerek yok