Bu konu hakkında hayli kızgınım, teknolojiyi bir yana.. bilgisayarın mouse'u ile ilgili olmayan bazı çok bilmiş hocalarımız haram olduğunu söylemişti yıllar önce..
ben bir müslümanım. benim hiç bir kimsenin fetvasına ihtiyacım yok. Allah bana akıl vermiş, rehber olsun diye kuran indirmiş, peygamber göndermiş.. ben bu teknolojiyi 5 yıldır hergün inceliyorum ve herşeyini biliyorum. dijital varlıklar haram olamaz.
ben şuna kızıyorum aslında, yıllar sonra tüm dünya bunu kabullendiğinde ve dijital olarak maaşlarımızı almaya başladığımızda, bu fetva veren sözde hocalar utanacakmı cahilliklerinden?
hiç sanmıyorum
Türkiye'de her şey olursun ama rezil olmazsın