Birincisi neden Sketchbooku kullanıyorsunuz. 2.si bu işi Adobe animatede yapmazsanız olmaz,sketchbook amatör ve yarı profesyoneller için.İleride animasyon yapmak isterseniz zorlanırsınız, örneklerle adobe çalışmalarımdan bir kaçını atayım.



bu zatların her parçası oynayabiliyor farklı layerlara çiziliyor.
İngilizce tarih animasyonları yapıyorum bende,1-2 ayda 3 dakikalık video şimdilik anca çıkıyor,bir karakter kütüphanemi oluşturayım.daha hızlı çalışırım da bakalım.
Onun dışında video örneklerimi de atayım.

https://www.youtube.com/watch?v=S4M7-_hhLJ0&t


https://www.youtube.com/watch?v=uAFHk9MdRq8&t

bunlar bazı karakterler sahnelerdeki...