Arkadaşlar gerçekten kafam allak bullak türk Telekom a başvurdum hala ses yok dün türk net için başvuru yaptım ama yorumlara paylaşımlar a bakıyorum özellikle müşteri hizmetleri olmaması kafamda soru isareti bıraktı bazı arkadaşlar milleni diyor sizden ricam tecrübenize dayanarak sizce en iyisi hangisi?

(Kablonet ve Superonline ilcemiz de yok)