Pinsiz, eski ve hiç kullanılmayan admob hesabım var. 1 yıldan fazla oluyor açalı. Dediğim gibi hiç kullanmadım. Mobil oyun yapımına başladım. Sizce bu admob hesabımı kullanayım mı? Kısıtlama bakımından yeni admob hesabı açmakla arasında fark var mı?