DrawnHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarı sadece şu: yeniden kart talep etmenizi istiyorlar. E yeniden aktivasyon ücreti, kesilecek yıllık ücret vs. ne olacak? Bunu sorun derim. Ben kart kullanmayı 2 sene önce bıraktım. Gereksiz yere masraf, saçma sapan kesintiler. Eğer Payoneer'den Transferwise'ye para gönderebiliyorsak (sanırsam oluyormuş, bakmam lazım), r10'da Transferwise kart hizmeti verenler vardı, oradan kart alacağım. Parayı oraya aktarıp çekeceğim.
Teşekkürler hocam ilk defa oldu saçma bir şekilde. Yeniden kart talep ettim.