DrawnHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Kapteyanteknoloji;'ye mesaj atın ya da web sitelerine bakın. r10 için indirim kampanyaları da vardı. 1 seneyi aşkın süredir upload konusunda üzerimden çok büyük bir yükü aldılar sağ olsunlar. Satın aldıktan sonra hesabınızdan istediğiniz işletim sistemini kurarsınız. Size ip adresi, kullanıcı adı ve şifre verilir, uzak masaüstü bağlantısı ile girer kendi bilgisayarınız gibi kullanırsınız. Windows 7 ya da 10 kurmak için biraz daha yüksek paketler tercih etmelisiniz tabi. Düşük paketlerde ben Windows Server 2012 kullanıyorum. Benim de geçen sene ADSL bağlantım vardı, şu anda 8 mbps upload hızım olmasına rağmen o bile az geliyor, yine vds kullanıyorum.
Hocam teşekkür ediyorum. Kendisiyle iletişime geçeyim.