nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100₺ borç taksan bile bu maili gönderiyorlar. Tahimince ne koparırsak kardır mantığıdır. Benim de görünürde 200₺ borç gözüküyor 10 kere mail göndermişler bir şey olmadı.
Vaktiyle maliye adsense için tek tek çağıracak dediklerinde de kimse inanmamıştı. Şuanda her hafta forumda vergi borcu geldi diye konu açılıyor. Umarım bu eşikli hesap işinde de aynısı olmaz.