Bay_Keskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme sayfasında ödeme apisinden önce sepetteki ürünleri siparişler tablosuna durumu 0 olarak taşı ve eklenen idleri ödeme apisine gönder. Ödeme başarılı ise bu idlere ait siparişlerin durumlarını değiştir.
O zaman bu mantığa göre, 3 ürün sepete eklendiyse ödeme butonuna basılınca önce 3 adet ayrı ayrı kayıt eklenecek. 3 adet ürünün sipariş ID'leri aynı olacak. Sipariş ID ödeme apisine gönderilecek. Eğer ödeme başarılı ise o sipariş ID'ye sahip siparişler başarılı olacak. Doğru mudur?