caliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ETH iyi ayrıca BNB de takip edebilirsiniz.
ben henüz küçük miktarlar ile oynuyorum yani 2000 civarı o yüzden benim işime BNB daha iyi geliyor. Ama miktar fazla olursa ETH iyi. Henüz öğrenme aşamasındayım ama çözülüyor merak etmeyin sadece dikkat, sabır ve telaş olmamak gerekiyor.
Bende ufak bir bakiye ile giriş yapıp test ede ede ilerleyeceğim hocam inş

Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tr binance tavsiye etmem. 7/24 destek dedikleri seyi unutun oncelikle. cvp vermiyorlar. ve alim satimda cok sorunlar cikiyor. ornegin 0.01 den asagi alim yapilmaz diye ibare koymuslar. lakin sistem 0.00995 alim yapiyor ve bakiye iceride kaliyor. ne alabiliyorsun ne satabiliyorsun. bilginiz olsun istedim.
trbinance ile binance farklı sistemler mi hocam?