Ekran kartlarının suan fiyatı normal değil. Piyasada miningciler yüzünden ekran kartı kalmadıgı icin böyle.Kara borsa açıkcası. Suan 7500 e satmam dersiniz ama iki ay sonra piyasaya ekran kartları sürülünce 6000'e satamazsınız bilginiz olsun. Özellikle nvidia açıklama yaptı artık çıkan ekran kartları mining desteklemeyecek diye. Daha rahat bulunacak piyasada .