Tr binance tavsiye etmem. 7/24 destek dedikleri seyi unutun oncelikle. cvp vermiyorlar. ve alim satimda cok sorunlar cikiyor. ornegin 0.01 den asagi alim yapilmaz diye ibare koymuslar. lakin sistem 0.00995 alim yapiyor ve bakiye iceride kaliyor. ne alabiliyorsun ne satabiliyorsun. bilginiz olsun istedim.