Yazınızı okuyunca bu sektördeki ilk iş deneyimimi hatırladım. Eğer çalıştığınız yerde kendinize yeni birşeyler katabiliyorsanız sabredin bu size ciddi anlamda çok katkı sağlayacaktır bunun getirisini iler ki zamanlarda göreceksiniz tecrübe ile sabit ama kendinize katacak işler değil de ayak işleri yapıyorsanız ve en önemlisi maddi anlamda bir mecburiyetiniz yoksa 1 ay ya da 2 ay hiç önemli değil çıkın. Tabi konuştuğunuz da olayları çözüme kavuşturacağınız düşünüyorsanız ilk önce bu yola başvurun. Buradan çıkıp başka bir yere girseniz bile bu seferde de işiniz haricinde başka bir şekilde başka işler yapacaksınız diğer arkadaşların da dediği gibi Türkiye şartlarında bu hep böyle. İnş. sizin için en doğru olanı yaparsınız.