@ALoNEmANTR; teşekkür ederim, ne kadar hızlı çizsem de 20-25 dakika sürdü, uzun hallerini de yüklemeyi bir deneyeyim.

@the_white; teşekkürler. Gal Shir renk konusunda inanılmaz seviyede. Bir de o tür videolar hazırlamak, layer vb. panelleri açtığın kısımlarını, yanlış çizdiğin kısımlarını kesmek, edit'lemek filan çok uğraştırıcı. Ben Allah ne verdiyse çizip yüklemek istiyorum. Daha önce o tarz deneme yaptım, renk konusunda bir süre çalışarak Procreate'ye alışabilirim, biraz o tarza yaklaşabilirim ama videoyu düzenlemesi ayrı dert, bir de o tarz çizmek içimden gelmiyor. Anca şöyle yapabilirim, yine bu yaptığım gibi, kamerayı yukarıya kurar, kendi tarzımda çizerim. Bir de çizim için masa yaptırdım deniz manzaralı.