Sevgili kardeşim. Türkiye'de maalesef 1 işe başladın mı sadece o işle kalmıyor bu bir gerçek. Şu da var işi öğrenmek için kendinden ödün vermen gerek. Bunu yapmanın işi öğrenmen ve kendini geliştirmendir bu sana bağlı. Tabiki kendini ezdirme sakın, patronun yada İK ile durumunu tatlı bir dil ile görüş sonuca ulaş. Baktın durum yine kötü gidiyor bana bu iş yeri bir şey katmıyor ise maddi sorunun yok ise durma zaman çok önemlidir, maddi sorunun var ise farklı bir iş bulup çıkman mantıklı olduğunu düşünüyorum.