GameTrackerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Aynı durumdan muzdaripim bende bugün çıkışımı veriyorum.
E-ticaret yönetiminden kargoya kadar geldim ve işi bilmeyen insanlar ile çalışmak maalesef çok zor.
Sanırım şu yorum beni özetliyor ama henüz kargoya kadar gelemedim mağazalarının fiyatlarını veriyorum nebim e girdim falan . yakındır benimde.