zeykitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba arkadaşlar UPS kargo bayiliği açmayı düşünüyorum, aramızda da tecrübesi olan arkadaşlarım varsa muhabbet edip bilgilenmek isterim
Görüştünüz mü hocam yetkililer ile bende araştırıyorum da şu sıralar.