Kanka çok içten söylicem çünkü yaşamış biriyim:
İlk olarak ben tam 98 kiloydum ve neden kilo vermim dedim araştırdım biraz herkes spora falan git diyodu inan ki sporla hiçbir alakası yok yani kilo atmak istersen atarsin sana bir kaç ipucu vericem uygula bunları ben bu şekilde tam 28 kilo attım
Hergün Yürüyüşe çık kabızlık sorunu yaşamaman için hergün olmasa bile iki günde bir yürüyüşe çıkman şart
Yemek yeme konusunda ise şöyle açıklim;
İlk olarak sabah kahvaltını tam yapman gerekiyo, öğle yemeği yemiyordum ben sende yeme (1-2 hafta alıştırırsan kendini zorluk çekmessin) en fazla meyve falan yiyordum çok acıkırsam falan. En önemlisi akşam yemeği zaten kilo yaptıran en önemli etkenlerden biri akşam yemeği, akşam yemeğinde ise ekmek kullanmiyordum ne yemek yapılıyorsa onu kaşıkla sade bir şekilde yiyordum. Akşam kesinlikle ekmek yeme ama kendini birden kesme örnek olarak ilk başladığında yarım ekmeğin yarısını ye iki gün sonra onunda yarısını gibisinden birden kesersen tutamazssin kendini. Ben bu şekilde 2 ayda 28 kilo atmıştım ve üzerinden 4 5 ay geçti şuan kilomu falan dengeledim gayet güzel.